ایده های پولساز برای نوجوانان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

. وبلاگ خود را راه اندازی کنید

این یک ضربه یا اشتباه است  ایده های پولساز برای نوجوانان  ، زیرا میلیون ها وبلاگ در آنجا وجود دارد. اما بسیاری پولساز می شوند. و اگر فقط به دنبال کسب درآمد اضافی هستید ، وبلاگ نویسی می تواند کار را انجام دهد.

 

یک وبلاگ با تمرکز بر هر موضوعی که می خواهید ایجاد کنید. شما باید به طور مرتب محتوا ، از جمله مقاله ، پادکست و ویدئو اضافه کنید. با افزودن Google Adsense به وبلاگ خود و شرکت در برنامه های وابسته که خدمات مربوط به وبلاگ شما را ارائه می دهند ، درآمد کسب کنید.

 

پاداش: شما در نوجوانی یک وبلاگ راه اندازی کرده اید ، این بلوگ می تواند در بزرگسالی ایده های پولساز برای نوجوانان   به یک پولساز جدی تبدیل شود. شما ممکن است حرفه آینده خود را بسازید بدون اینکه حتی متوجه آن باشید.

33. قانون آماتور

اگر تا به حال ورزشهای تفریحی انجام داده اید ، می دانید که هر رویداد یک یا چند داور دارد. در نوجوانی ، ممکن است به عنوان داور واجد شرایط باشید. من می دانم که حداقل یک نوجوان 25 تا 60 دلار داوری بازی های یک  ایده های پولساز برای نوجوانان  ساعته برای بچه های 4 تا 12 ساله را دریافت می کرد. پیوندهای سرگرم کننده در انجمن خود را بررسی کنید. اگر می توانید بر چندین ورزش مسلط شوید ، می توانید در تمام طول سال کار کنید.

 

34. MusicXRay

اگر عاشق گوش دادن به موسیقی هستید - همه انواع موسیقی - این می تواند راهی برای کسب درآمد اضافی در اوقات فراغت شما باشد. MusicXRay به ازای هر آهنگ 10 سنت به شما پرداخت می کند تا بشنوید و اینکه آیا موسیقی ایرانیان سایبر  هنرمندان مشتاق جدید را دوست دارید یا خیر. ایده های پولساز برای نوجوانان   کافی است حداقل 30 ثانیه به آهنگی گوش دهید تا حقوق بگیرید.

 

35. انجام وظایف

اگر ماشین یا دوچرخه دارید ، این امکان وجود دارد. این می تواند خدمات ارزشمندی برای افرادی باشد که ماشین ندارند ، نمی خواهند رانندگی کنند یا به سادگی نمی توانند پیاده شوند. برای هر کاری که انجام می دهید می توانید درآمد کسب کنید. ایده های پولساز برای نوجوانان   باز هم ، خدمات خود را در منطقه محلی خود تبلیغ کنید و ببینید چه کسی به کمک نیاز دارد.

 

36. نوشتن محتوای وب

WriterAccess.com فرصتی برای نوشتن محتوا برای وب سایت ها فراهم می کند. اگر نوجوان هستید واجد شرایط هستید. حقوق بین 1.4 سنت تا 7 سنت برای هر کلمه متغیر است ، به این معنی که می توانید از 14 تا 70 دلار برای هر 1000 کلمه درآمد داشته باشید. پرداخت ماهی دوبار است. در این کار خوب عمل کنید و می توانید دست خود را در نوشتن مستقل امتحان کنید.

 

37. کمک به سالمندان

بسیاری از سالمندان ترجیح می دهند در خانه های خود زندگی کنند تا اینکه به یک مرکز بزرگ بروند. اما جنبه های زیادی از نگهداری خانه و زندگی اولیه وجود دارد که مدیریت آنها برای آنها مشکل است.

 

ممکن است بتوانید به افراد مسن در اجتماع خود در کارهای اساسی مانند نظافت منزل ، خرید ، یا سازماندهی وسایل شخصی کمک کنید. در بسیاری از موارد ، فرد ممکن است فقط رفاقت بخواهد.

38. فروش طرح روی کافه

این یکی دیگر از روشهای کارآفرینانه پولساز است. CaféPress راهی ایده های پولساز برای نوجوانان   است که می توانید طرح های خود را بفروشید و کمی درآمد کسب کنید. می توانید طرح هایی برای پیراهن ، بلوز ، لیوان قهوه ، کیف دستی و حتی بالش ایجاد کنید. فقط کافی است یک حساب کاربری در سایت ایجاد کنید ، سپس طرح های خود را بارگذاری کنید. این سایت طرح های شما را نشان می دهد که توسط مشتریان در سایت خریداری می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: